ExtraVaganza MaNia

Bagi menghargai pelanggan-pelanggan kami,kami meyediakan promosi terbaik sepanjang tahun ini. Jadi apa tunggu lagi, pilihlah kad mengikut anggaran bajet anda dan anda layak menerima salah satu daripada promosi yang kami tawarkan.


Dengan setiap pembelian  Rm 650 anda layak menerima sekotak gift berupa manisan atau chocolate untuk dijadikan hantaran perkahwinan anda.


Corak dan bentuk manisan atau chocolate tidak boleh diubah bergantung kepada stock dan pihak syarikat berhak sepenuhnya terhadap bentuk, perasa dan kuantiti manisan atau chocolate tersebut.
Harap Maklum.

 

Apabila anda membeli produk dari syarikat kami dengan jumlah minima Rm 800 anda layak menerima 4 pcs bunting ( 2 pcs sebelah Wanita & 2 pcs sebelah Lelaki ) berukuran 6 x 4 kaki secara percuma.

 

Pelanggan diberikan kelonggaran untuk memilih design bunting dari koleksi bunting yang kami sediakan. Tiada charge dikenakan untuk meletakkan gambar. Namun pelanggan tidak dibenarkan meminta pihak syarikat untuk membuat design yang khusus ( custome made ) bagi diri mereka. Sebarang custome made bunting akan dikenakan charge berlainan. Harap Maklum.




Sebagai tanda penghargaan kepada pelanggan yang telah membeli produk dari syarikat kami dengan jumlah sebanyak Rm 2000, kami menghargai sokongan anda dengan memberikan anda peluang untuk mengabadikan kenangan detik-detik indah anda dalam sesi fotografi luar ( outdoor session ) selama 2 jam di Putrajaya.
 
  

Pihak syarikat tidak menyediakan kemudahan pengangkutan, penginapan, andaman dan busana untuk digayakan semasa sesi fotografi. Busana dan tatarias adalah tanggungjawab pelanggan, namun pelanggan dibenarkan untuk menetapkan tema bagi sesi fotografi tersebut.

Sesi fotografi adalah selama 2 jam sahaja ( waktu tambahan akan dikenakan charge berlainan ) dan hanya bertempat di sekitar Putrajaya. Sesi Fotografi akan diadakan hanya pada hujung minggu. Sebarang rundingan berkaitan pertukaran lokasi dan masa tidak akan dilayan sama sekali.

Bagi sesi fotografi ini, segala foto akan di letakkan di dalam 1 Compact Disk untuk memudahkan pelanggan men 'review' atau untuk mencetak gambar tersebut. Pihak syarikat tidak akan mencetak kesemua gambar yang telah diambil dan pihak syarikat tidak akan menyediakan album. Pihak syarikat hanya akan mencetak dan memberi sekeping gambar terbaik  mereka dalam bentuk foto 8R dengan bingkai secara percuma.  Harap Maklum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...